Kundservice
Få svar på frågor om produkter, beställning, retur, frakt mm.
Vi vill att du ska få den bästa köpupplevelsen hos Magnordic och vi vill därför gärna höra från dig om du har några tvivel angående en kommande beställning hos oss eller angående en beställning du redan har lagt.
Det är därför viktigt att du alltid kan kontakta oss på det sätt som passar dig bäst: telefon, chatt eller e-post. Men det kan hända att vi är upptagna i telefonen när många ringer samtidigt, eller om vi är sysselsatta på annat sätt med kunder. Men då kan du bara skicka ett mail till oss och be oss ringa dig.
Det är också viktigt att du vet att alla våra leverantörer av råmagneter är ISO9001 certifierade, så du behöver inte oroa dig för produktionen av magneterna och fabriksförhållandena.
Produktfrågor?
Vi har skapat en FAQ med många olika lösningar med magneter. Det finns både saker som vi själva hittat lösningar på, men också samarbetar med kunder, där vi går igenom olika steg med förslag till lösningar och steg-för-steg-guider. Du hittar de vanligaste frågorna i vår FAQ här.
Har du frågor angående fakturor?
Du kan skicka ett e-postmeddelande till vår ekonomiavdelning på denna e-post adress: faktura@magnetz.dk. Läs mer om fakturabetalning här, eller hitta information om säker betalning med kort här.
Nyhetsbrev
Lär dig mer om magneter med våra nyhetsbrev. Vi lovar att vi både kommer att lära dig något nytt om magnetism och testa dina gränser för vad du tror magneter kan användas till (du kan använda magneter till mycket mer än du tror). Prenumerera här.
Ska vi testa något för dig?
Om vi ska testa något åt dig så hjälper det med en bra beskrivning av projektet och gärna foton eller ritningar. Ju mer information vi får, desto bättre kan vi hjälpa till. Och kom ihåg: vi lever av att sälja magneter och inte av att utveckla allt annat. Så du behöver inte oroa dig för att vi ska vidarebefordra känslig information. Vi fungerar som din affärspartner och går långt för att testa magnetiska lösningar så att du kan producera slutprodukten själv. Det är själva magneterna som är vår styrka. Och vi kan också hjälpa dig med ditt projekt.
Teknisk vägledning
Om ditt projekt är mycket specifikt och du behöver vår tekniska vägledning, då kan du boka vår tid till kr 625:-. Du lägger helt enkelt 1 timme i korgen och beskriver kort projektet under kommentarer. Då blir du uppringd på vardagar inom några timmar. Om det är en utmaning vi inte kan lösa, då betalar du inte för vår tid. Du bokar tid här.
Vi svarar alla snabbt
Vi finns tillgängliga i kundtjänsten alla vardagar – och ibland använder vi även helgerna för att få allt gjort. Vi försöker svara alla inom 24 timmar. Självklart kan det finnas saker som tar lång tid att testa. Men om du är osäker på om vi håller på att behandla din förfrågan är du varmt välkommen att kontakta oss igen för en status.
Många hälsningar
Team Magnordic